dålig uppdatering, förlåt mig

kommer vara aningen lungtare här på bloggen nu under sommaren iallafall. kommer nog blogga, men bara då jag hinner. 

Åkte ju iväg till emmas i måndas och kom hem idag. Fick två oförglömliga kvällar i Kälviä tillsammans med nya människor, men det är bra med nya bekantskap :) Sen lovade jag mig att åka skoter dit nån dag, så de ska man göra, tror det blir fler en bara en gång också men :D men de va kul så. 

Sen åker jag iväg på ridläger snart, därifrån uppdaterar jag inget, det är om ungefär en veckan.

Sen då jag kom hem från emmas tidigare idag har jag myblerat om i rymmet och plockat ut en massa skit saker härifrån. är inte klar ännu. sätter bilder sen då de börjar närma sig.



Kommentarer
Emmy

sv;

Vaaa, orättvist värre :'D Haha! Men det är inte så långt kvar nu för mig heller inte så mycket i skolan längre eftersom betyg sätts imorn :)

2012-06-06 @ 23:01:09 | http://eeemmylam.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!