Plockade ihop en liten lista

Kommer att göra en tidsinställd inlägg varje dag jag är borta nu, vissa dagar har två. Men iallafall så tar jag en lista så jag kommer på nånting. så fixar en dag för varje dag jag är borta. här är listan så ni vet vad som väntar ;)

Dag 1 – Min favorit årstid och varför.
Dag 2– Det vill jag göra före jag dör.
Dag 3 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 4 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 5 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 6 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 7 – Mitt favoritprogram – och varför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!