hihihahahihihahha

kom inte på nån rubrik och man måste skriva in nånting så. Men iallafall har inte gjort nånting idag heller. I skolan fick vi veta hur många som sökt till de skolor dit vi sökt. Så där jag vill slippa in har 9 stycken sökt och 8 slipper in. Kommer satsa hårt på urvalsproven för vill ju inte vara den ena som lömmar utan platsen. det skulle vara för jävligt. ursäkta mitt ordval. "Nina, tänk på va du släpper ur de!" som folk sade till mig igår på bussresan hem från Jyväskylä. Kan säga att de e länge sen man haft så kul. Var med Lotta och Cajsa och kan lungt säga att det var bästa dagen på länge <3 Sen så har jag och Emma bestämt dejt till torsdag då vi ska tillsammans och shoppa loss i storstaden kokkola! Oujee! En liten pratstund och skratt stund försämrar knappast min vecka. Sen så har Cajsa lovat mig låna hennes långa objektiv till min Nikon kamera då det är hockeykarnevalen i april. Har ju bara en lång till gamla kameran men vill fota med nya. Så kan ju säga en stor tack till henne för de då <3 Bara du minns ta den till mig! ;)
Men nu är det tv maraton som gäller med lite olika roliga program. Hejs svejs! ;D
kom inte på nån rubrik och man måste skriva in nånting så. Men iallafall har inte gjort nånting idag heller. I skolan fick vi veta hur många som sökt till de skolor dit vi sökt. Så där jag vill slippa in har 9 stycken sökt och 8 slipper in. Kommer satsa hårt på urvalsproven för vill ju inte vara den ena som lömmar utan platsen. det skulle vara för jävligt. ursäkta mitt ordval. "Nina, tänk på va du släpper ur de!" som folk sade till mig igår på bussresan hem från Jyväskylä. Kan säga att de e länge sen man haft så kul. Var med Lotta och Cajsa och kan lungt säga att det var bästa dagen på länge <3 Sen så har jag och Emma bestämt dejt till torsdag då vi ska tillsammans och shoppa loss i storstaden kokkola! Oujee! En liten pratstund och skratt stund försämrar knappast min vecka. Sen så har Cajsa lovat mig låna hennes långa objektiv till min Nikon kamera då det är hockeykarnevalen i april. Har ju bara en lång till gamla kameran men vill fota med nya. Så kan ju säga en stor tack till henne för de då <3 Bara du minns ta den till mig! ;)
Men nu är det tv maraton som gäller med lite olika roliga program. Hejs svejs! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!