Mycket just nu.

Ska hastigt ta och förklara mig. igen. Har haft en massa med skolan och har inte varit så mycket hemma. är jätte ledsen över att jag inte bloggar men jag skulle ha viljat blogga. men de e inte så lätt om man inte e hemma! Hahah. iallafall så har jag ju sökt in till olika skolor nu. Avslöjar ingenting här före jag vet om jag slipper in eller inte. :)

Sen var jag ju till Nykarleby ishall idag då o kollade då brorsan spelade match. Förlust blev det och de blev de även igår i kronoby mot TUS. Menmen. de va de som leder serien de två lagen så mycket bättre kunde de ju inte gå :)
Sen imr är det disco, lördag närpes och söndag vet jag inte. Men ska nog försöka hinna blogga lite i nån mellanrum endå. Men ni ska ha de så bra så bärettar jag mera en annan gång! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!