Staden imorgon.

Imorgon blir det som rubriken lyder att åka till staden för att shoppa med Emma och kanske några andra. Kommer att sätta in lite bilder på kläderna sen då då jag har tid, och om jag hittar nånting! :) men de ska vi hoppas. skulle iallafall behöva hitta en ny, lite tunnare jacka så de ska jag försöka fixa :) Annars har ingenting hänt. sitter hemma bara ikväll och har de tråkigt. kollar lite tv och några avsnitt av tv serien glee! :D har nog förälskat mig i den serien, hahha xD
Jaa och annars, one piecen som jag syr på handarbetet är på god väg. har sytt fast allt annat utan huvan och resorer och dragskedjan och ena armen hamnar jag och sprätta låss, hade sytt den fel väg. proffsiga jag.. :D
Imorgon blir det som rubriken lyder att åka till staden för att shoppa med Emma och kanske några andra. Kommer att sätta in lite bilder på kläderna sen då då jag har tid, och om jag hittar nånting! :) men de ska vi hoppas. skulle iallafall behöva hitta en ny, lite tunnare jacka så de ska jag försöka fixa :) Annars har ingenting hänt. sitter hemma bara ikväll och har de tråkigt. kollar lite tv och några avsnitt av tv serien glee! :D har nog förälskat mig i den serien, hahha xD
Jaa och annars, one piecen som jag syr på handarbetet är på god väg. har sytt fast allt annat utan huvan och resorer och dragskedjan och ena armen hamnar jag och sprätta låss, hade sytt den fel väg. proffsiga jag.. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!