börjar bli trött..

.. så de blir nog att lägga sig snart då. Men först ska jag sitta en stund och chatta med några vänner och sånt. Sen imorgon är ju en ny dag med nya möiligheter och då ska jag nog ha fotograferat lite ute med, bara de inte regnar. hatar då de regnar. värst är det då de hörs så bra hit in i mitt rym. Jag och pappa har även haft en massa vettiga konversationer, ni som känner min pappa så kan antagligen tänka er hur de sett ut. otroligt kul iallafall. mycket skratt. Ja och annars, tror inte jag sakt det tidigare men har beställt en avslutningsklänning till mig. blev total förälskad i den. den e röd och fin :D men får inte upp bilden på den, har försökt en x-antal gånger. men då den kommer hem så ska jag fota då jag har den på mig så får ni se hur den ser ut på riktigt.

Och sist men inte minns. idag har det hänt en massa saker här på bloggen, och det finns ju ingen annan att tacka än er. så tack för alla besök och kommentarer och allt! <3

och glöm inte frågestunden! ;)



Kommentarer
Carro - http://four.blogg.se/

sv: Taack! :)

Ha en toppen söndag! ^^

2012-05-06 @ 01:36:50 | http://four.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!