Härlig dag!

Dagen är härlig på alla sätt. först skolan hade vi en chill dag. sen hem. Får prata med en helt otroligt härlig person, är så glad över det att vi pratas igen. Som tyr tog jag mod till mig kan jag säga, om jag inte gjort det sku vi inte prata nu heller. Så då satte man sig i solen med telefonen och en bok och tog en låååång chattning på fb messenger (telefon appen för fb chatten) om allt mellan himmel och jord och känns faktist myyyycket bättre nu. härligt :D sen så läste man en stund då. Nyss kolla man tv och nu sitter man här. fin dag med mycket sittande ;) men det blir det alltid, nästan iallafall. men juuh.. bloggar mera sen då jag är på min ägna dator och kommer på nånting vettigt att skriva om :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!