Svar på frågestunden!

Tänker svara på frågorna nu då. svarar på dem under bilden med frågorna :)
Lovisas frågor:
1. Jag började fakist blogga för första gången för väldigt länge sedan på en annan blogg. minns fakist inte när de var. men började blogga på riktigt på bloggen som jag hade före denna som jag skapade nångång i oktober november 2011 tror jag. så sen dess har jag bloggat! :)
2. Oij. har ingen riktig favorit igentligen utan läser många olika bloggar :)
3. Ja. jag gillar hästar! :)
4. Neij läser inte den bloggen. hade alldrig hört talas om den förut heller. :) men kanske man ska ta en titt och kolla upp den iallafall  :)
5. Har nyligen fyllt 16. Fyller den 10.4 :)
Alexandras frågor:
1. Ja, jag rider :D har ridit snart i 8 år :)
2. Har ingen speciell favorit djur men hästar och hundar är nog söta! :)
3. Nu är det nog mittelspizen som är min favorit ras eftersom vi själv har en sån! :)
4. Favorithästrasen.. hmm.. jag tycker nog om alla halvblod igentligen :D och finskhästar är otroligt söta. och estlandsponnyer ;)
5. Läser inte så många bloggar. eller har nyss börjat läsa fler men kan inte direkt nämna någon topp 3a endå :)
Emmys fråga:
Äter inte popcorn så har inte försökt :D
Ett stort tack till alla som frågat! :D man kan fortfarande fråga om man vill! :D



Kommentarer
Clarac

Wähh hur kan du inte äta popcorn?! :D

2012-05-10 @ 10:44:58 | http://cesio.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!