Vilken kamera och vilket objektiv?

Hade fått en fråga om vad jag har för kamera och objektiv. Så ska ta och svara.

Kameran är en nikon D5100, megapixlar 16.1 och en skärm som man kan brida på och så. Mycket intressanta inställningar och saker man kan ändra på. Själv har jag inte haft den kameran längre en kanske i en månad ungefär och håller på att lära mig den. Men kan starkt rekomendera den för den är otroligt bra! :)
Objektivet är ingenting annat en ett standard objekt. alltså en nikkor objekt mellan 18-55mm :) Ska dock skaffa en bättre sen då jag har pengar till det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!